lørdag den 18. oktober 2014

Spiritweek

Så kom vores spiritweek også! Vi har i denne uge haft spiritweek på skolen, hvilket vil sige, at man har et tema hver dag som du skal klæde dig efter, og så om fredagen har vi Homecoming Game, hvilket jeg også skal ud og se om en times tid. I morgen, lørdag aften har vi så Homecoming Dance, hvor jeg skal følges med et par veninder. Kimi og jeg har inviteret nogle over på noget mad, og så skal vi ellers bare hygge os, høre høj musik og gøre os i stand til dansen, så det skal nok blive super hyggeligt. Ved ikke om min skole har meget spirit, det kunne have været bedre. Det var mest the seniors der gjorde meget ud af deres outfits, men det var en vild fed oplevelse. Vores dage så således ud:
Mandag (havde vi fri, da det var en hellig dag.) Der var Kimi og jeg ude og babysitte, hvilket var sååå hyggeligt! Vi skulle passe seks børn under ca. 11 år, men det var virkelig hyggeligt.
Tirsdag: Pyjamas vs. Sport day
Onsdag: Pink vs. Mismatched day
Torsdag: Greaser vs. Preppy
Fredag: Class colors (Seniors er hvide)
Det var en fed uge, og glæder mig også til the dance i morgen!

Kate, mig, Bailey (som er junior, derfor har hun sort på) og Kimi.



Cassie, Brian og jeg.


1 kommentar: