fredag den 24. oktober 2014

Homecoming

Homecoming var d. 11 october og det var den skønneste og sjoveste aften!
Jeg startede dagen ved frisøren hvor jeg fik lavet mit hår, og efter videre for at få lavet mine negle. 
Dagen gik med det og så mødtes jeg med min "gruppe" kl. 5.00 for at få taget billeder. Der var nok 15 forældre der stod og tog billeder, så folk kiggede alle mulige steder hen haha. Efter billeder og snacks kørte vi til homecoming. Gymnastik salen var pynten op, og temaet var "All around the world". 
Der var snacks, DJ og dans. Alle folk var virkelig dressed-up, folk går virkelig op i det! Et virkelig godt minde!









Efter homecoming kørte mig, min veninde Alyx, Vicki og hendes veninde til Ocean City. Vi havde fri fra skole mandag så vi havde en forlænget weekend. Skøn weekend med shopping, mad og hygge!

I dag havde vi endnu en "half-day" så mig og 3 af mine veninder spiste frokost på Chick-fill-A. 
I weekenden skal jeg til Halloween party med de andre udvekslingsstudenter og så har jeg ingen skole mandag igen (har fri næsten hver anden mandag pga. helligdage og "teacher day") Passer mig helt fint haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar