søndag den 14. september 2014

Update from WA

Har nu været i staterne i en måned, og her er jo skønt trods alle de nye indtryk, grædeturene, det nye sprog, skolen og jeg kunne blive ved. Jeg har rigtig blandede følelser lige for tiden faktisk, og store humørsvingninger. Det ene øjeblik elsker jeg det, og det er tit når jeg er i skolen og omringet af mennesker, som alle vil høre om mit dejlige hjemland (xD), det vil jeg hellere ind gerne fortælle om. Det andet øjeblik er jeg ked af det, og synes alt er træls og svært, og det er oftes når jeg er alene på værelset og der ingen er omkring mig. Men efter alle de blogs jeg følger, er det helt normalt. Jeg er i hvert fald ikke den eneste der har det sådan, så det holder mit humør oppe.
Jeg har det godt (lige nu i hvert fald haha), mine klassekammerater i mine forskellige klasser er jo så søde. Jeg tilbringer min dag ved min veninde Danielle efter skole inden Cross Country practice, med Danielle, Hannah og Breanna. Elsker mine Cross Country team mates, just like a family.

Jeg har skiftet min Chemistry klasse ud med Biology, da det er en smule nemmere. Chemistry er vidst ikke helt for de mindre begavede haha, så vidt jeg har forstået på de andre elever.
Jeg har været til mit første Cross Country race, som var udmærket. Du løber mod nogle andre skoler fra området, som et konkurrence løb. Jeg løb dog ikke med holdet, da jeg ikke har nok oplæring endnu. Jeg har også fået en knæskade, som jeg muligvis skal til lægen med og have tjekket.
Udover det har jeg fået en ny livret (!!!) Da jeg så det første gang, var det nok noget af det klammeste jeg længe havde set haha. Jeg laver det tit til frokost nu. Bagel, tun og smeltede ost (som på billedet herunder) Det smager himmelsk, selvom en hver dansker vil vrænge hoved af det, så prøv det guys! It's so good.
I morgen smutter Kimi og jeg til Seattle og shopper lidt, hvilket jeg glæder mig meget til, trænger virkelig til det efter en hård, følelsesmæssig, overvældende, og ikke mindst god uge!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar