torsdag den 18. september 2014

Good times

Så har jeg været i USA i lidt over måned. Det er slet ikke til at forstå.. tiden flyver afsted på det sidste, føler det var d. 1 september for 4 dage siden, det er jo vildt.. Ikke fordi jeg har oplevet noget vildt siden sidst, men havde bare lige nogle billeder. Kimi og jeg tog et smut til Seattle i søndags. Det var vildt hyggeligt, og Seattle er lidt ligesom en mini New York. Der er ikke nær så mange mennesker, men hvis man tænker på USA's befolkning så var der mange haha. En masse fede butikker, så kunne jo næsten ikke holde pungen lukket.

Inden vi tog til Seattle, skulle jeg kl. 7:00 til noget der hedder Tri Turtle Tri, som er et løb hvor du kan deltage og så skal du svømme, løbe og cykle, hvilket ikke er helt nemt. Jeg deltog dog ikke, men jeg hjalp til at lede deltagerne på vej, dele vand ud til dem og være en god hepper med Brian fra mit Cross Country hold. Angående mit Cross Country har jeg jo denne her såkaldte knæskade, som jeg skal have tjekket i morgen hos en kiropraktor og har også fået et knæbind, som jeg håber kan hjælpe mig til at løbe lidt af gangen i det mindste.
Håber alle derhjemme i DK har det godt, knuuuus



En til samlingen, haha




 The gumwall (!!!!) det var så sejt! Har altid gerne ville se den. Jeg havde dog ikke noget tyggegummi, så det må jeg sætte på en anden gang. Nok det klammeste, men også det sejeste ever


 The famous Brian

Ingen kommentarer:

Send en kommentar