tirsdag den 2. september 2014

Blackberry Festival and paddle boarding

I går var jeg til Blackberry Festival inde i Bremerton by, og det var rigtig hyggeligt. En masse boder med mad, tøj, diverse ting, bands der spillede osv. Så det var en rigtig hyggelig dag. I dag var jeg med Kristi lidt rundt omkring, da vi så kom hjem var der en telefonsvare fra naboen. Han sagde vi kunne komme over og låne hans paddle boards hvis vi ville prøve det. Så Kristi og jeg hoppede i noget andet tøj, og gik over til naboen og kørte ud til en hyggelig sø i nærheden. Jeg frygtede sådan at jeg ville falde i, og at jeg slet ikke kunne finde ud af det, men det viste sig så at være rimelig nemt, hvis man har en god balance.
Lige pludselig faldt Kristi så i midt ude på søen haha. Det så simpelthen så sjovt ud, jeg var flad af grin, så vi fik en god oplevelse ud af det!

Ellers begynder jeg som sagt i skole på onsdag og er så nervøs. Jeg startede ikke til svømning alligevel, så nu går jeg og tænker som en vanvittig over hvilken anden sport jeg skal gå til. Min nabo er coach for Cross Country holdet og prøver selvfølgelig og overtale mig til det, så det går jeg lidt med i tankerne, og ellers Lacrosse, som dog først er til foråret.. Nu må vi se hvad det bliver til!










Ingen kommentarer:

Send en kommentar