søndag den 31. august 2014

Football games

De sidste to weekender har stået på football games. Sidste lørdag kørte vi til Baltimore, for at se Ravens første kamp. Jeg har aldrig før set amerikansk fodbold, så det var noget af en oplevelse. Folk går virkelig op i det, og der var så mange mennekser! Vi havde fået sweet tickets via Vickis arbejde så derfor havde vi de bedste pladser, hvor man både kunne side inde og ude. Der var mad og drikelse og det var så hyggeligt! Det var utrolig heldigt at vi havde de billetter, for det regnede så meget! Jeg mødte en masse søde folk fra Vickis arbejde, som vi spiste med. 
Jeg forstod ærligtalt ikke rigtig reglerne og kunne ikke følge med.. De overfaldt hinanden hele tiden og det gik så hurtigt at man ikke kunne følge med i hvor bolden var.. Jeg klappede bare når alle andre i lilla  klappede. Jeg var mest optaget af cheerleaderne, de var så crazy gode. Det er nok en hver piges drøm at have den uniform på, og kunne gøre alle de crazy ting. 
Da jeg skulle ned for at hente is stod der lige pludselig 3 cheerleaders foran mig, og jeg måtte bare have et billed! Så jeg snakkede lidt med dem om Danmark, så gav de autografer og jeg fik taget et par billeder med dem:D 









Fredag aften havde vores skole første football game. Jeg tog derhen med Kayla, en veninde fra skolen. Det var så hyggeligt! En af de ting vi helt klart mangler i Danmark! Alle fra skolen var samlet+ forældre og andre der havde lyst til at se kampen. Der var små boder hvor man kunne købe mad og is, og der var bare en super stemning. Selvom vores skole tabte ok stort.. så var det en utrolig hyggelig aften!!! Glæder mig allerede til næste kamp:-)
 Billedet til venstre er fra en fredag hvor vi var på thai-resturant. Mig og Vicki har traditon med at vi hver fredag enten tager ud og spiser, eller henter mad med hjem og ser en film. I hvet fald fik jeg de har små kager med et lille stykke papir inden i, og min sagde "wish you a good journey" :-)
 I dag var vi i Hershey Park som er en kæmpe forlystelses park. Det var rigtig fint og hyggeligt! Meget bedre end Six flags efter min mening! På mandag har jeg fri fra skole fordi det er helligdag her, så det skønt med en lidt lang weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar