lørdag den 30. august 2014

The last 14 days

Har nu været her i Washington i to uger, og har det rigtig godt! Venter nu bare på at starte i skole, som er på onsdag, og er sååå nervøs, dog også spændt. Jeg kom lige i tanke om at min værtsfamilie også havde taget nogle billeder i den tid jeg har været her, så dem ville jeg lige vise også, så det er fra flere forskellige dage.
Efter min oplevelse med fodbold har jeg været lidt skræmt over at starte til en ny sportsgren haha. Har dog kigget de andre sportsgrene i gennem flere gange, og der er bare ikke rigtig noget der tiltaler mig, så tror jeg venter lidt med det der sport, og så bare går i skole.

Ellers har jeg tilbragt dagene herhjemme og drukket en masse te haha. Ej jeg er rigtig glad for at være her, alle er så super søde! Jeg går også i kirke hver søndag, og selvom jeg altid har syntes at kirken var kedelig, så glæder jeg mig faktisk til at komme i kirke hver søndag, fordi det er helt anderledes her I USA, og alle kender hinanden, det er så hyggeligt, og folk er så søde til at snakke med mig hele tiden, så det er rigtig dejligt med en tryg velkomst.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar