tirsdag den 26. august 2014

Soccer practice

Heeey heey. Så er jeg kommet hjem og ligger nu bare i sengen og hører noget musik. Jeg var til min første soccer træning i dag, hvilket jeg var rigtig nervøs over, da jeg ingen kendte og ja. Jeg kom lidt tidligere end de andre, så gik bare lidt rundt på skolen og kiggede, indtil en pige råbte efter mig, og hun var så fra soccer holdet, så fulgtes med hende ned til banerne. Lad os bare sige det var ikke den fedeste oplevelse. Jeg vil helst ikke sidde og snakke dårligt om nogen, så vil bare sige at det var første og sidste gang jeg kom til soccer træning haha. Udover det var det ekstreeeeem hårdt og så i 26 graders varme er det sleeet ikke sjovt. Men det var en knap så god oplevelse, så det var lidt træls. Men men men så fik jeg prøvet det, og så må vi videre til den næste sportsgren.
Den næste sportsgren havde jeg aldrig i min vildeste fantasi regnet med at jeg skulle prøve, nemlig svømning. Min værtssøster er på the swimteam, og det var alle hendes veninder der var ovre forleden til mad og snacks og de var vildt søde. Så derfor har min værtssøster på en eller anden måde fået mig overtalt til at prøve svømning, selvom det slet ikke er mig! Men vil prøve det bare for at se. Så jeg skal med hende til swim practice i morgen, og håber det forløber bedre end dagen i dag!
Har ikke nogle billeder til jer denne gang, så i får et billed af mig og min eneste ven indtil videre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar