onsdag den 20. august 2014

Kennard-Dale High

I dag hentede Jay, Sarah og Lia mig for at tage op til skolen og få en rundvisning inden vi begynder torsdag. Til Bonfire ved sarah mandag aften mødte vi nogle fra skolen og der i blandt Zack som er senior i år på Kennard-dale high. Han er med i hvad vi i Danmark vil kalde "elevrådet" her over er det bare en meget større ting. Han spurgte i hvert fald om vi ville have en rundvisning på skolen og det takkede vi selvfølgelig ja til. Skolen er STOR og alt ligner hinanden, lange hvide gange med blå skabe. Fuldstændig som på film! Jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde lære at finde rundt der.. og bare tanken om at vi kun har 4 minutters timeskift til at komme fra den ene ende af skolen, til den anden er stressende...
Men jeg både glæder mig og er nervøs for første skoledag torsdag. 
Efter rundvisningen kørte vi på Ruby Tuesday og spiste frokost. Jeg bestilte grillet laks og salat hvilket var super godt! Til dessert kørte vi til sweet frog som er et sted hvor de har frozen yogurt. Det var så godt!!! Det bliver ikke sidste gang, at jeg kommer der:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar