lørdag den 23. august 2014

Hiking in the mountains

Så kommer der en "lille" opdatering her fra Washington af til de nysgerrige. Jeg ankom til min værtsfamilie for en uge siden og har allerede været på vandretur i bjergene og overnatte i telt. Vi tog afsted mod bjergene i onsdags og kom tilbage fredag eftermiddag. Turen derop tog små 4 timer så det var ikke så lidt for en dansker haha. Vi havde det rigtig hyggeligt, vi lavede bål mad, marshmallows, var ved havet og på vandretur i det flotte landskab her i Washington.
Vi var også på en slags Safaritur i bil, hvor man fodre en masse fritgående dyr, hvilket vi piger moret os veldig meget med! Da lamaerne og dådyrene kom og stak hovedet helt ind i bilen og ville have vores brød og nærmest slikkede os i ansigterne, skreg vi som små børn der blev jagtet af grise haha. Amen jeg græd bogstavlig talt af grin, det var så sjovt.

Udover det har jeg det super godt! Alle her i Amerika er så venlige og total overskudsagtige. De har altid et smil på læben så man føler sig virkelig velkommen alle steder! Så jeg vil ikke klage over noget. Maden er dog en smule anderledes end det jeg spiser derhjemme, og nu er jeg ikke den der er bedst til at springe ud i nye retter, men det går nu meget okay selvom det ikke er det hele jeg bryder mig om haha, well well.




Lige et skønt billede fra NY da Amanda og jeg var i shoppings heaven. 











Jeg har forresten også været oppe på min skole og blive registreret og fået valgt fag og sport.
Skolen er forholdsvis stor, men simpel at finde rundt på så det er super.
Jeg har valgt at gå til fodbold hvilket varer i to måneder og så skal jeg finde en ny sportsgren.
Træning starter på mandag så er en smule nervøs, da stort set alle kender hinanden på holdet og så kommer jeg der og kender no one. Men håber da på at falde ind i mængden nogenlunde hurtigt, ellers bliver det lange to måneder når der er træning hver dag haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar