tirsdag den 8. juli 2014

21 dage tilbage i Danmark

Om 21 dage sider jeg i flyet på vej til New York, med en masse andre udvekslingsstudenter. Jeg glæder mig!!! Det en mærkelig følelse man sider med nu. Jeg har en masse forstillinger om mit år derover, men på den anden side ingen ide om hvad det kommer til at bringe. Lige meget hvad, er jeg sikker på at det nok skal blive et år fyldt med oplevelser for livet.
Mig og Kirstine har kigget på en tur til Hawaii, som noget der hedder BeloUSA arrangere. Det en tur for udvekslingsstudenter, hvor man er en uge på Hawaii omkring Marts/April måned. Det lyder super spænende med både surfer kursus, snorkling, besøg på de forskellige strande og meget andet!
Det er mærkeligt at der er så mange ting man skal afslutte her i Danmark. Skolen især! Det stadig ikke helt gået op for en. Kom i tanke om det, da vores dimissions billed i dag kom med posten. Kommer til at savne Kornmod utrolig meget!!
Er også begyndt at sige farvel til de første venner, og det er så underligt. Jeg er i hvert fald klar på at nyde den sidste tid her i Danmark, trods vejret ikke er så sommerligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar