onsdag den 9. juli 2014

Turkey part 1

Så er jeg hjemme fra Tyrkiet! Har ikke engang fået sagt, at jeg har været afsted, men det har jeg altså. 
Jeg rejste i sidste onsdags, og kom hjem i dag ved 11 tiden. Rejste allerede fra Tyrkiet i nat kl. 00:45, så skulle vi til lufthavnen i en bus hvilket tog 2 timer + vi ventede i lufthavnen i omkring 3 timer, så det har været en lang nat/morgen, så har sovet en hel del, og stadig træt haha. 
Men men men. Det har været en helt i gennem fantastisk tur, hvor kun min egen familie var med denne gang. 
Jeg tror ikke vi har været alene på ferie bare os fire, så det var helt vildt skønt at være os bare. 
Vi fik set en masse og så er der jo næsten ulidelig varmt i Tyrkiet (!!!) det er i hvert fald ikke for sarte sjæle! (35-40 grader) Jeg har aldrig været i Tyrkiet før og et hold venner vi mødtes med på et tidspunkt sagde også at de aldrig har oplevet det så varmt dernede, og de var der 2-3 gange om året. Men Tyrkiet er skønt! 
Vi var I Alanya hvor vi tilbragte de 6 dage vi var der, og lå jo bare på stranden og ved poolen, spillede kort, restaurant besøg osv osv. Vi fik lavet en masse sjove ting, og købt en smule også. Men vil helt bestemt anbefale Alanya og bare i det hele taget Tyrkiet! 












Dette er part 1 af min rejse, der kommer også en part 2. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar