torsdag den 26. juni 2014

Dimission på Kornmod Realskole, bye bye folkeskole

I går var jeg til dimission med hele min årgang, hvor vi fik vores afgangsbevis. Folk havde flotte kjoler på, og det var en virkelig hyggelig aften. Der blev holdt taler, sunget sange og taget en masse billeder.
Vi tog ud til Sofie ved 21:30 tiden og festede, snakkede, hørte højt musik.. Ja, vi nød bare hinandens selskab for en sidste gang, og det var en virkelig hyggelig aften, den vil bestemt blive husket <3

















Min nye baby - Marcbymarcjacobs 
Jeg var i København i mandags, fordi jeg skulle over på Den Amerikanske Ambassade og få mit visum.
Og når nu man er i hovedstaden skal der jo også shoppes lidt! Dermed købte jeg noget tøj og sådan lidt, og udover det fik jeg min længe ventede Marcbymarcjacobs taske (!!!!!) Jeg smiler bare ved at kigge på den hahaha, ej jeg er så glad for den! Thanks mom and dad <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar