onsdag den 9. april 2014

Hamborg + fødselsdag

 Forrige weekend var jeg i Hamborg med Kirstine, hendes mor og så selvfølgelig min mor. Vi havde fredag, lørdag og søndag til shopping og hygge! Det var godt vejr og vi kunne gå rundt i læderjakke uden at fryse. Vi fik dagene til at gå med shopping, og ellers gik vi bare lidt rundt og så på byen! Hamborg er så hyggelig, virkelig. Små cafeer og restauranter overalt, og massere af små butikker. Om aften bestilte vi bor på gode restauranter og fik fin mad. Hotellet var super hyggelig og lå meget centralt! Alt i alt var det bare super hyggeligt:-) På vejen hjem måtte vi selvfølgelig tage et stop ved grænsen og købe slik mm. :3



I sidste uge havde vi skolefest om torsdagen, med temaet "rave" og fredag havde My fødselsdag, så vi var en masse samlet for at fejre hende! Oggg søndag blev det min tur til at fylde 16 og jeg havde en god dag med min kære familie og mine elskede veninder.
I går var min klasse og parallel klasserne i Århus. Vi skulle se skuespil om aften, men vi tog derud lidt før fordi vi skulle se en udstilning på Aros. Hele klassen spiste sammen på en hyggelig restaurant, inden vi tog i teatret med de andre. På fredag tager jeg til Norge med min familie, vi skal op og besøge noget familie i deres hytte ved vandet, så det bliver hyggeligt at tilbringe noget af påsken der:-)

1 kommentar:

  1. Stemningsfulde billeder! Ser rigtig hyggeligt ud. :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet