mandag den 7. april 2014

Surprise party

Hello! I lørdags var jeg på arbejde fra 10-15, og lige efter arbejde blev jeg hentet af min onkel, fætter og kusine, hvor vi kørte ud til min mormor og morfars hus. Vi havde nemlig planlagt at holde en surprise party for min mormor. Derfor havde min faster og min mor taget hende med til en shoppe tur i Århus, i mens hele familien var i fuld gang med at folde servietter, lave god god mad, osv. Det var vildt hyggeligt! Efter en times tid kom hun ind af døren, og vi stod alle parate med flag og råbte SURPRISE! Hun tabte alt på gulvet med ét, og begyndte og græde og grine på samme tid, det var så sjovt at se, og også vildt dejligt at se, når nogle bliver så glade! Hun var så forvirret over det hele, og efter hun havde fået sagt hej til alle, fik hun en gave fra os alle sammen. Vi havde fundet en skattekiste og havde proppet en masse guldklumper og guldbarer derned i. Guldet er "gavekort" i stedet for et stykke papir var det i guld, det er vildt smart. Det er noget de gør inde i BOYE. Hun åbnede den så og var lige ved at tabe kæben hahaha, og begyndte derefter at græde igen, hahaha. Der var i alt 30 guldklumper, hvilket svarer til 3.000 kr.
Men hun blev rigtig glad, så det var en super vellykket aften! 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar