lørdag den 12. april 2014

Mor datter lørdag + påskeferie

Hej med jer! Så er det weekend igen igen + en bonus.. nemlig påskeferie, lækkert! Trængte nu også til lidt ferie, at kunne sove længe, og bare hygge med veninder og family. I dag var jeg på arbejde til i eftermiddags med min mor, og derefter tog vi en tur i IKEA og købte bl.a. de 2 borde på billedet til mit værelse, da der lige manglede den sidste detalje til, at gøre det ekstra hyggeligt. Så nu er jeg godt tilfreds, og nyder stemningen med de mange stearinlys på værelset, hihi :-)
Til sidst men ikke mindst lavede min mor og jeg noget tomatsuppe, og satte os ind til mine nye borde og spiste og snakkede, omringet af stearinlys og hyggelig stemning, super hygge "mor datter lørdag" haha.

Ha en rigtig god påske ferie alle sammen!
- Marika







Ingen kommentarer:

Send en kommentar