tirsdag den 7. oktober 2014

Homecoming week

Tiden flyver afsted, kan slet ikke forstå at jeg har været her over 2 måneder. Homecoming er lørdag hvilket vil sige at denne uge er spirit week. For at være helt ærlig så har min high school ikke særlig meget spirit.. så kun få folk klær sig efter det tema der nu er hver dag i spirit week. I dag var "twin-day" hvor du skulle have det samme tøj på som en veninde/ven, mig og Lia gjorde det sammen:-)
Jeg er så heldig at være på homecoming court. Homecoming court at de 8 piger og 8 drenge der er blevet stemt på til at være kandidater for homecoming queen og king. Derfor har vi øve dage i den her uge, hvor vi skal øve når vi skal gå hen over fodbold banen med vores forældre (host forældre) fredag til homecoming game og lørdag til selve dansen hvor vi skal op på scenen. Er virkelig taknemmelig for at være på court, det er noget af en oplevelse! 
Lørdag var jeg og Vickis tre kusiner til Appel Harvest Festival, det er en æble festival hvor de har alt det mad du kunne drømme om, og selvfølgelig æbler. Vi gik rundt hele dagen og kiggede i de små boder, og fandt pynt her til efteråret som de går meget op i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar