onsdag den 24. september 2014

Photoshoot

Fredag havde vi "half day", hvilket vil sige vi har fri kl. 10:52! Det var en "back to school day" så vi så bare film og spiste popcorn hele dagen. Efter skole kørte mig og Alyx til Chipotle som er mit nye favorit spise sted. Det er en taco shop, hvor du kan lave din egen taco/burrito! Det var så lækkert. Efter det kørte vi lidt rundt til de forskellige butikker og shoppede lidt. Om aften hentede Scott mig og Lia, hvor efter vi hentede Benny hjemme ved dem. Vi havde nemlig et photoshoot fredag aften. Scott er fotograf og har sit eget studie, så mig, Lia og Benny brugte hele fredag aften i studiet med Scott. Vi havde det så sjovt med at skifte outfit og baggrund og få taget billeder de forskellige steder! Sådan en god aften! Vi endte med sen middag ved dem, og sleepover. Vil lige understrege at Scott har taget billeder af Beyonce engang(!!!)

 Benny
Lia








 Mine to besties fra Italien 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar