tirsdag den 30. september 2014

Casting Crowns Concert

Så er det blevet mandag igen og endnu en uge er begyndt. Jeg lå syg hjemme i 4 dage i sidste uge, så det blev rimelig kedeligt i længden. Jeg var så i weekenden til koncert med et band der hedder Casting Crowns, og de var faktisk overraskende gode. Rigtige gode sange, og en super fed stemning i salen. Ellers har jeg som sagt ikke lavet så meget da jeg har været syg, men har nu en masse lektier der skal indhentes. Jeg har fået nogle pakker her på det sidste og det gør bare ens dag så meget bedre, at der ligger en pakke i postkassen når man kommer hjem fra skole! Så tak for det Camilla, Faster og mor og far haha. Denne her uge bliver stille og rolig. Skal ud og se mit XC hold løbe race. Jeg kigger bare på da jeg har fået en knæskade, som gør jeg ikke kan løbe små 2 uger. I næste weekend smutter jeg en tur til nabostaten Oregon for at besøge min ældste værts søster, som skulle løbe XC race, men brækkede anklen for en uges tid siden, så det blev desværre ikke til noget, så nu tager vi bare ned og besøger hende i stedet, så det bliver en hyggelig weekend!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar