fredag den 15. august 2014

I heart NYC

Så kommer der en lille opdatering her fra New Yooork! Jeg er ankommet til hotellet. Det gjorde jeg i tirsdags ved 17 tiden amerikansk tid. Alt gik godt herned og jeg kunne rent faktisk finde rundt i lufthavnen uden besvær, proud of myself.
Dagene her har indtil videre været meget oplevelsesrige og ikke mindst helt i gennem gode! Jeg har fået to roomies, som er utrolige søde og så er vi en 5 mandsgruppe der går sammen inde i byen osv. Vi var i går på Guide Tour på Manhatten, Brooklyn, Soho, Times Square osv. Det var en rigtig fin tur, dog en lang dag! Vi sad i bus noget af tiden og så stod vi af og gik lidt rundt, og stod på bussen igen og kørte videre, så det var spændende. Man nåede næsten ikke og tage nogle gode billeder fordi guiderne skyndte sådan på os, så det var lidt ærgerligt.

Om aftenen kom vi sent hjem + vi skal til møde hver aften b.la. omkring "Welcome to America", "Flight information" osv. Så derfor bestilte mig og en der hedder Sofie pizza og sad bare på en af vores værelse med nogle andre og spiste det. I dag bestilte vi også pizza til aftensmad så føler mig helt ulækker og usund haha. Vi har i dag haft fridag (!!!) Dvs. at vi måtte lave hvad vi ville = SHOPPING.
Vi tog en subway ud til Soho da vi vidste at det var derude alle de gode butikker var. (VS,A&F, Hollister, Levis, Converse.. you name it.) Vi kunne slet ikke finde ud af det med subwayen til at starte med, så vi spurgte nok 7 forskellige mennesker i undergrunden hvordan vi gjorde dit og dat.. så kompliceret. MEN vi kom frem til sidst! Vi valgte så da vi skulle tilbage til Rock Felder Center at tage en Taxa da det var meget nemmere. Vi kom dog 10 minutter for sent til bussen, hvilket var så så så pinligt!!! Vi løb overfor rødt utallige gange og taxaerne dyttede af os.. Havde slet ikke lyst til at stige ind i bussen med alle de andre udvekslingsstudenter igen.. Anyway.. vi fik shoppet en smule, dog havde vi håbet på mere.. der var en del butikker vi slet ikke nåede ind i.. Timerne fløj bare væk!

Lidt billeder fra NYC i går. Elsker simpelthen den by!