lørdag den 24. maj 2014

Through my phone

Så er det blevet weekend, og jeg er så smadret! Kunne sove hele dagen. Alle de eksaminer, fester, arbejde, familietræf osv. gør godt nok en færdig i branchen haha. Nu får vi gæster over til aftensmad i aften, og vi skal snakke lidt om Josephines konfirmation også, så det skal jo selvfølgelig nok blive hyggeligt. Ellers har jeg været på arbejde i dag, og havde sidste rigtige skoledag i går, så det er bare en lettelse, at man nu kan "slappe lidt af" inden de mundtlige eksaminer begynder, puha må nu indrømme at jeg er lidt nervøs.

Skrev også med min kommende værtsfar i forgårs, hvor han fortalte jeg kommer til at have Science, History Literature og Math (Videnskab, Historisk litteratur og matematik), hvilket jeg synes er SÅ skræmmende haha. To af de fag har jeg jo aldrig haft før, og kunne forestille mig, at det ikke var nemme fag, men nu må vi jo se på det. Kan i hvert fald mærke, at nu begynder de overskridende og udfordrende ting langsomt at dukke op.






2 kommentarer: