tirsdag den 12. november 2013

Stresset med tid

Hej! Beklager over blogningen for det sidste.. Har så mange ting jeg skal, derfor bliver det ikke det første jeg gør når jeg kommer hjem. Havde en rigtig god weekend! Fredag brugte jeg med Thea og My hjemme på mit køkkengulv, med mad og højt musik. Lørdag var jeg til fødselsdags fest, og søndag lavede jeg absolut nul. I dag efter skole ville min mor og jeg ned for at prøve, at komme igang med træning igen, men vi kommer kun lige ind i Fitness world, før strømmen går over hele centret... sååå det blev ikke til så meget træning. I stedet hentede vi Oda, og kørte hjem for at spise en masse godt eftermiddags mad:-) Har heller ikke fået taget nogen billeder, så det bliver de gode gamle NY billeder, igen igen:-))










Ingen kommentarer:

Send en kommentar