søndag den 17. november 2013

New york New york

Haha ved ikke hvor mange gange jeg har brugt "New York", som overskrift på det sidste! 
I weekenden har jeg været sammen med nogle venner. Havde en veninde på besøg fra København her lørdag. Fredag var jeg og min mor henne ved Kirstine, og hendes mor. 
I dag skal jeg skrive Student Letter:o Student Letter er den ansøgning/brev som ens værstfamilie skal vælge dig ud fra! Er så spændt på det hele, det kommer tættere og tættere på, og om godt et halvt år står jeg igen i New york, denne gang til Soft Landing Camp. Det er selvfølgelig vigtigt at man skriver alt om en selv i det studentletter, så man kommer i en familie som man passer ind i. Så det skal jeg bruge dagen på! Glæder mig sådan. God søndag:-) 








(de sidste billeder fra New York!!!)

2 kommentarer:

  1. Hej Ida..:)
    Jeg kan godt forstå, at du glæder dig helt vildt til om et halvt år..:) Det er der ikke noget at sige til...:) Det bliver spændende..:)

    SvarSlet
  2. Hvor er dit halstørklæde fra, på det sidste billede? :)

    SvarSlet