fredag den 19. juli 2013

Málaga 2013 del 2

hej! Her er lidt flere billeder fra Málaga:-)






 hahaha



 her sad vi hver dag og spillede 500 hundrede og spiste mad:-)
Tirsdag aften mødtes vi med en masse andre på stranden, bestilte pizza og spiste så på stranden. Der var nemlig et kæmpe optog, hvor at fiske gudinden bliver båret langs stranden og til sidst båret ud i vandet. Spaniolerne går virkelig op i det, og der var så mange mennesker! Det var rigtig flot, hun var udsmykket med blomster, guldkæder og lys.






 Optoget var med musik og så var der 50 mænd der gik med hende. De går 3 skrid frem og 1 tilbage. Det var meget imponerende! Men helt vildt uforståeligt, hvordan de kan holde ud at gå så tæt, i 2 timer og så bære på hende som vejer flere 100 kg!



 Tilsidst kom hun ud, i vandet. Mig, Amanda og Tobias stod helt ude ved vandkanten, da hun blev båret ud i vandet. De siges at hvis man er i vandet, mens hun os er der, vil ens sjæl blive renset. Så alle spaniolerne løb ud i vandet, nogle enda en time før hun blev båret ud i vandet. Små, store og gamle løb ud i vandet med tøj og det hele! Det var et sjovt syn. Tilsidst var der et kæmpe fyrværkeri show, som var helt utrolig flot! Det var ihvertfald en rigtig god aften:-)







De sidste billeder er fra den sidste aften. Mig og amanda gik lidt før, for at tage ind og shoppe lidt før vi skulle spise. Vi spiste god mad og jeg havde en skøn sidste aften dernede! savner det faktisk helt utrolig meget:(
I morgen er det min mors fødselsdag, så her til aften har vi været ude at spise for at fejre hende. Er først lige kommet hjem nu. På søndag rejser jeg, igen igen, denne gang til Marokko:-) Derfor skal jeg pakke i morgen, og nok os omkring byen for at købe nogle små ting:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar