tirsdag den 4. november 2014

Update

Tænkte det var tid til en lille update om de seneste uger. Oplever en masse nyt hele tiden, og har det super godt, selvom det svært ikke at savne lille Danmark, venner og familie! Men det hører jo med til denne oplevelse:-) 
Fra i starten af oktober hvor der var Powder Puff game (pigerne spiller amerikansk fodbold drengene er cheerleaders) Her er the senior team!!! Det var så sjovt, havde aldrig troet amerikansk fodbold ville være så sjovt.

Sidste sidste weekend deltog jeg og de andre exchange students i en Fall Parade i New Oxford. Vi deltog som "the exchange students" og skulle derfor have noget på der repræsenterede vores land. Kan nok gætte jer til hvor Lia og Benny er fra haha

 Vi kørte i åbne biller gennem byen mens vi vinkede og kastede slik ud til folk. Efter paraden havde vi halloween party om aftenen. Anna og Dounia var "peanut butter and jelly" hahah
Fejrede fall med pumpkin carving, pumpkin spice latte, pizza og cupcakes med mine veninder :-)
Torsdag sagde Vicki at hun havde en overraskelse til mig, og at jeg ikke måtte vide hvor vi skule hen. Så vi kørte (mig i spænding) til byen Hershey hvor hun havde fået billetter til Cirque Du Soleil. Sådan et flot og ikke mindst imponerende show!!!
Halloween var fredag d. 31 oktober og var noget af en oplevelse!!! Folk her går virkelig meget op i Halloween, som billedet under nok også beskriver.. Sådan så alle husene på min vej ud!
Et af husene havde endda "åbent hus" og de havde simpelthen forvandlet hele huset til et haunted house. 


Pumpkin carving, pizza og kage med nolge piger lørdag aften:-)
 Mig og Alyx havde date søndag med shopping og frokost. Søndag var det Benny's fødselsdag, så mig, Lia, Benny, Scott and Ruth var ude at spise på en virkelig god Japansk restaurant. De lavede maden foran dig, og vi fik prøvet alt muligt forskelligt japansk mad, så godt!
Ikke at forglemme the birthday girl med hendes cake!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar