fredag den 11. juli 2014

Langt væk hjemmefra

I går tog Christina og jeg spontant ud i min morfars hytte, hvor vi skulle overnatte og som altid hentede vi jordbær oppe på Annexgården. Vi slappede af udenfor i det alt for skønne vejr, som vi aldrig har I Danmark, hørte musik og snakkede bare en masse. Hyggeligt som altid!









Her til morgen fik vi serveret lækker morgenmad med ny bagte boller, og der manglede jo intet.
Udover det spiste vi også lige på vores mini terrasse ovre ved hytten, haha.



Jeg fik forresten lavet gele negle nede i Tyrkiet. Jeg har aldrig sådan været totalt vild med det, men synes nu de er meget fine, og det skulle bare prøves. Dog synes jeg de er lidt for lange, men det er der jo ikke noget at gøre ved.


1 kommentar:

  1. beautiful, smiled girls! what a holiday climate.
    wish you nice holidays! x

    SvarSlet