tirsdag den 17. juni 2014

Læse(ferie)

Jeg nyder virkelig læsefeien! Udover der selvfølgelig er forberedelse til eksamerne. Mine eksamener er gået rigtig godt, og jeg har kun historie tilbage nu, som først er om en uge. Jeg synes slet ikke at det har været slemt at gå til eksamen. Har bare hygget efter med alle de andre, hvor vi har fejret vores karakterer med is og cafe-mad. Det føles nu alligevel som ferie, man sover længe, kan tage ud om aftenen og være sammen med veninderne så længe man ønsker. Forleden aften tog mig og Kir i bio og så En flænge i himlen, anbefaler den stærkt!!! En af de bedste film jeg længe har set! 
I går aftes var jeg til One Direction koncert i parken. Mest af alt for at se Harry(!!!) Det var en super koncert, og de så da bestemt også godt ud i virkeligheden(!!)

Lidt billeder fra da vi fejrede Nønne, for en uges tid siden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar