søndag den 27. april 2014

This weekend

Hello! Så er weekenden ved at være forbi, og jeg har nydt det gode sommervejr i fulde drag. Det er jo ikke til at tro man kan gå rundt i top og shorts allerede i slutningen af April, føler det er flere år siden vi har haft over 15 grader i Danmark, vinteren føles som en evighed! Men som Ida allerede har nævnt, var jeg i bio og på cafe med tøserne, hvilket var ganske hyggeligt sådan en fredag aften. 
Udover det var jeg i går ude og servere til en konfirmation med min kusine, og det var super hyggeligt, og rigtig fint pyntet, og ikke mindst konfirmanden, som også var rigtig fin. I dag har jeg holdt fødselsdag for hele min familie + Astrid som også kom. Det var dejligt lige at have dem alle sammen samlet, så  vi sad og snakkede på terrassen, fik god brunch, jeg fik gaver osv. Nu er det så i morgen at vi får af vide hvad vi skal op i til eksamen, så det bliver SÅ spændende. Jeg beder virkelig til gud om, at jeg ikke kommer op i mundtlig tysk! 















































Guuuuurls <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar