fredag den 18. april 2014

Bremerton, Washington

 Så blev det også min tur til, at få en værtsfamilie i USA. Jeg fik onsdag aften en venneanmodning, fra en mand som hedder Jeff. Undersøgte ham lidt nærmere, og var sten sikker på det var min kommende værtsfar.
Det viste sig så, at være rigtigt. Jeg fik torsdag morgen ved 9 tiden en mail fra ham, hvor han beskrev sig selv, og sin familie. Der stod også noget om min kommende High School, og at de så frem til at møde mig.
Jeg fik så torsdag aften bekræftet det hele af Explorius, min rejse organisation.  Det var bare en lettelse, at få det afvide. + Jeg er så super glad for placeringen, familien, omgivelserne, everything!

Nu til det interessante.. Jeg skal bo i Bremerton i Washington helt oppe ved Canadas grænse.
Det ligger en lille time fra Seattle med færge, og 1 time og 15 minutter i bil, så det er super fedt!
Familien består af en mor, far, 3 døtre (og to katte) Mor, Kristi 48 år. Far, Jeff 48 år. Kimi på 17 år. Alyson på 19 og Emily på 21. Alyson og Emily bor dog ikke hjemme længere, så det er Kimi og jeg.
Kimi og jeg skal gå på samme skole, så hun kan lige følge med rundt den første uges tid, så det er virkelig skønt! Skolen hedder Klahowya Secondary School. Der går omkring 950 elever fra alderen 12-18 år.
Min værtsfar, Jeff er historie lærer på min skole, og min værtsmor, Kristi er også skolelærer, bare for de yngre elever. Jeg har allerede fået skrevet en del med min værtssøster Kimi, og hun virker utrolig sød,  så jeg ser virkelig frem til at møde dem alle sammen om 4 måneder!

Nu vil jeg tage på Zorba inde i byen og i bio bagefter med min familie, og fejre min værtsfamilie, see ya

Ved den sorte ring skal jeg bo, og Ida skal bo ved den røde ring. Det kunne ikke være længere fra hinanden haha. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar