søndag den 23. marts 2014

Pennsylvania here I come!

Nu er det efterhånden nogle dage siden, at jeg fik en rigtig god nyhed! Jeg har nemlig fået værtsfamilie (ARGH) Jeg skulle tjekke min mobil i skolen, da skjultnummer havde ringet til mig 5 gange. Jeg vidste, at de ringer med skjultnummer, når de har fundet en familie, sååå stress! Jeg lagde den frem så jeg kunne tage den næste gang de ringede, men jeg var uopmærksom (troede jeg) og nåede ikke at tage den. Det blev frikvarter og jeg og en del andre stod og så på mobilen konstant, så jeg ikke missede den igen. Pludselig lyser skærmen op, og der står ubesvaret opkald! Det var så fordi at jeg havde sat den på nat-tilstand sådan at den med det samme går på telefonsvare, flot...
De ringede senere og her lykkes det mig at tage den! Det var jo heldigvis explorius, der havde en god nyhed! De kunne fortælle mig at jeg skal til staten Pennsylvania! åhh jeg er virkelig glad for min placering! Jeg bor relativt tæt på både NY, Washington D.C og New Jersey! Byen jeg skal bo i hedder Stewartstown, og er en forstad til nogle større byer, som blandt andet York og Baltimore! Jeg skal gå på Kennard-Dale High School, hvor der går omkring 1000 elever! Og så selvfølgelig til familien.. som jo er det vigtigste! Jeg skal bo ved en enlig mor, Vicki på 58. Hun har to døtre(som er voksne), Gina og Heather. De har hver 3 sønner, så altså 6 drenge i alt, som bliver en slags host brothers for mig. De besøger nemlig ofte Vicki, som jo er deres mormor. Udover det har Vicki nogle søskende, som hun også ses endel med.
Huset er et ægte amerikansks hus! Jeg får eget værelse+bad og udover det har vi også en pool i baghaven;-)
De har alle sammen skrevet til mig, døtrene, Vicki og Vickis søster! Dem alle sammen, og de virker så åbne og søde, en familie man virkelig føler sig velkommen i! Alt i alt er jeg bare virkelig glad og taknemmelig, og jeg glæder mig sådan til at komme afsted og lære dem alle sammen at kende!
Haha, det blev måske lidt langt, men der var også meget at fortælle!
Fredag var jeg sammen med en masse søde folk! Vi var endel ved Thea, før vi tog videre til Jespers velkommst fest, hvilket var super hyggeligt!:-)
I går tog jeg ud og spiste ved Kirstine sammen med Sanne og Sarah. Vi lavede mad, snakkede og så film:-)
   Fra i fredags   

3 kommentarer:

  1. Ej. To fra min klasse skal også bo i Pennsylvania :)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det spændende :-)!

    knus hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Lyder bare for vildt!...:)

    SvarSlet