tirsdag den 4. marts 2014

Fødselsdags hygge

Hello! I weekenden var jeg ovre ved Sofie Alberte og fejre hendes fødselsdag. Vi var 10 piger, og vi sad bare og snakkede, fik boller og kakao, kage og saftevand. Det var kun lige et par timer, og så hjem igen.
Om aftenen var jeg ude ved et par af mine forældres venner, hvor deres nabo lige havde fået hundehvalpe, og jeg kunne sleeet ikke stå for dem!

Ellers ligger jeg her hjemme i min seng, da jeg tog hjem fra skole i går, da jeg var rigtig forkølet og var bare slet ikke på toppen, det er så endnu værre i dag. Jeg ligger med feber, ondt i maven og halsen, og kan slet ikke snakke fordi min stemme er bare helt forsvundet, så det er bare super nederen!




Birthday guuuurl







1 kommentar:

  1. Rigtig fine billeder af jer piger...:) Og rigtig flot fødselsdags kage..:) Håber den smagte ligeså godt som den ser / så ud..:)

    SvarSlet