lørdag den 1. februar 2014

Bloggerne har weekend

Hej alle. Så er der igen weekend, og vores projekt er veloverstået. Det gik super godt med fremlæggelsen, så nu har vi faglig uge hele næste uge, og har fri kl 13:00 everyday, det er så skønt! Og derefter ferie, kunne ikke være bedre! I går kom Ida over til mig ved 19:00, hvor vi bare snakkede hele aftenen væk til kl. 23:00 hvor hun tog hjem igen. Vi spiste is og slik, og så X-factor, så det var jo bare super hyggeligt.

I dag har jeg været på arbejde, og sidder nu og ser Danmarks indsamling "Når mor mangler", så det er hvad min aften skal gå med. Udover det har min far fødselsdag, så tillykke til daddy, hihi :-)




8 kommentarer:

  1. tillykke med din far (igår) :)

    SvarSlet
  2. Ja.., stort tillykke med din far i går..:)

    SvarSlet
  3. omg det er min y-is det der, niiiiiiiiiiiiiiiiice
    mojn mojn
    ps du er ser godt ud, rigtig godt ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej omg, også min :i det gør du helt sikkert også, zez

      Slet
  4. Hyggeligt! :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet