tirsdag den 31. december 2013

Nyt hår og tøj

Hej hej! Skønt med ferie, men har arbejdet stort set hele ferien så har ikke kunne sove længe eller noget.
Men efter arbejde i går, var jeg ude og shoppe og fandt lige et par ting som jeg er super glade for!
Og så i dag var jeg inde og få farvet hår, har ikke fået det farvet i meget meget lang tid! Så det var på tide, og jeg er rigtig tilfreds med farven, det er som jeg plejer at få det så et er bare perfekt :-)




Trøje fra Just Female og bukser fra Culture

 Trøje fra Selected

 
(Nytårs) top fra VILA

 Bukser fra ONLY



3 kommentarer:

  1. Rigtig flot ny farvet hår..:) Og rigtig fedt nyt tøj du har fået købt..:) Det passer bare perfekt til dig..:) Rigtig godt nytår til dig og Ida..:)

    SvarSlet
  2. Fedt tøj fed stil marika godt nyt år smukke

    SvarSlet
  3. Altid dejligt med nyt tøj og nyt hår! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet