fredag den 8. november 2013

Finally weekend

Hey! Undskyld jeg ikke har blogget i nogle dage, men bliver nød til at prioriterer mine lektier højere, da terminsprøverne er om en måned! + jeg ved ikke lige hvad jeg skal blogge om.
Men anyway.. det går godt, og jeg har arbejdet, være sammen med mine kusine og trænet, de sidste dage.
I morgen skal jeg til fest, og søndag lektier igen igen.
Og ja, endelig weekend, synes ugen har været rimelig lang, så dejligt med dyne, film og slik. Og er forresten begyndt, at se Gossip Girl forfra hahah, den er alt for god den serie, anbefaler totalt!







Er forresten også blevet klippet, jeg sprang ud i, at få en længde, som Miley Cyrus i LOL, men savner nu alligevel mit gamle hår en del! 10 cm, er nu meget alligevel.. 

1 kommentar:

  1. Jeg forstår ihvertfald godt, at du prioriterer din skole mere.. Så jeg synes du blogger rigtig fint..:) Og så er det nogle rigtig fede Puma bukser du har på...:)

    SvarSlet