onsdag den 9. oktober 2013

I can't get enough

Hej girls. Beklager meget den halv dårlige blogning for tiden, jeg har en del afleveringer lige i tiden, arbejde osv. Anyway, jeg var jo i Århus i weekenden, og jeg købte lige to ting.
Det er så jakken fra modström, jeg købte i Magasin, som jeg virkelig gik og manglede her i efteråret, sådan en mellemjakke, da jeg ikke længere har en læderjakke. Ellers købte jeg bare en almindelig strik fra VILA inde på strøget, elsker når tøjet er enkelt, og en strik kan man altid klemme ind i klædeskabet, elsker elsker elsker tøj <3333

Ellers købte jeg også disse over fede sko ved puma i går, som jeg er helt forelsket i. De er de mest behagelige sko jeg nogensinde har haft, at gå rundt i! Nogen ville nok ikke kunne lide dem på grund af farven, men det er virkelig bare det fedeste ved hele skoen, at den bare går lige i øjnene, så dem er jeg siiiiindsygt glade for! - I kan finde dem right here, i venstre hjørne. :-)




DETTE BILLEDE VILLE IKKE LIGE SAMARBEJDE, DERFOR ER DET SÅ LILLE... 




Og et hjerte til alle jer skønne læsere, tak fordi i følger med på bloggen! 

1 kommentar: