tirsdag den 22. oktober 2013

Gossip girl tur part 1

Da jeg var i New York var jeg og Cecilie på en såkaldt, Gossip Girl tur. På turen tager en ung guide dig med rundt, til alle de steder hvor Gossip Girl er optaget. Man ser butikkerne Serena og Blair shopper i. Skolen, husende og gaderne de altid går op og ned af med deres take-away coffee. Hvis du er GG fan, som jeg, anbefaler jeg denne tur hvis du på et tidspunkt skulle komme til NY. 
Jeg flippede helt ud på hele turen, kunne ikke forstå det, at lige der hvor jeg stod, havde Blair, Nate, Dan, Chuck, Serena og co. stået!

 Hotellet hvor Serena bor i sæson 1. Det er også her at Dan henter hende, da de skal ud på deres første date.
 Åhhh i bussen viste guiden hele tiden små klip, fra de steder vi lige havde set. Men her havde hun et interview med Dorota, som hun viste!:-)) elsker elsker elsker hende i serien.

 skolen


 Det er i denne lille fine butik, at Blair altid køber hendes yndlings macarons.
åhh, her hvor Blair køber sin brudekjole...
Der kommer en del 2 senere:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar