mandag den 9. september 2013

Spørgsmål #12

Livret? 
Sådan mad mad, så er det nok Thaimad, og burger og pizza og andet junkfood. Elsker os gammel dansk mad! Når det gælder slik, så klart frugt og chokolade og candyfloss!!!

Det bedste fag?
Samfundsfag!

Bliver du nemt sur/glad?
hmm, nemt og nemt. Tror jeg ikke nej! ved det faktisk ikke helt haha

Hvad tror du, du laver om 10 år?
Bor i new york med #theloveofmylife xD ejjjj jeg ved det ikke, om 10 år er jeg 25, så der studere jeg forhåbeligvis et eller andet, og har egen lejlighed og sådan.

Yndlings parfume?
abercrombie and fitch:OOO

Hvad/hvem ser du op til?
Selena Gomez. Er KÆMPE fan ligesom. Der er ikke en video, med Selena på youtube, jeg ikke har set!

Er du a eller b menneske?
a

Hvem er jere tætteste veninder?
Har mange! Nicoline og My er ligesom mine soulsisters. Amanda, Anne og Oda er os mine bedste veninder og det samme er Marika, Astrid, og mange af de andre piger fra min klasse, som jeg er tætte med! Har også Iben og Vibe, som jeg ser som mine søstre. Er også tæt med min kusine, og ja der er mange!
tog bare nogle tilfældige billeder, ok skulle jo kun sige 5, men....
Hvor mange kan i stole på?
Har ingen "veninder" som jeg ikke stoler på. Ellers er det efter min mening, jo ikke en veninde?:-)

Gode apps til mobilen?
Instagram, bloglove, vine, iTube, radioplay, shazam.

Yndlings mascara?
Har selv svært ved at finde den mascara hvor man bare tænker "må købe den igen!!" så har ikke rigtig nogen "yndlings" på den måde. Køber en jeg aldrig har prøvet, hver gang jeg skal have en ny.

Er det sikkert at i skal til USA?
Ja altså, jeg har underskrevet papirende og sendt dem ind. Men der går lang tid for man er 110% på, at komme afsted. Og hvor og hvilken by, ved man ikke før engang til forår/sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar