onsdag den 4. september 2013

Spørgsmål #11

Bliver du nemt sur/glad?
Haha, ja jeg kan sagtens være vildt glad det ene øjeblik, og så kan det mindste der irriterer mig, gøre mig sur, og så bliver det hele bare akavet osv.. Så ja, jeg har nogle ret vilde humørsvingninger xD



Hvad kan make your Day?
Åh, det kan en sød sms, en skøn kommentar på bloggen, slik, god aftensmad - jeg kunne blive ved hahaha



Ynglings parfume? 
Det må nok være Auqa Di Gioia! 



Er du et a eller b menneske?
Jeg vil nu sige jeg er A-menneske, jeg kan sagtens stå op når jeg skal, og jeg ligger aldrig i min seng i en halv time efter jeg bliver vækket, og hvad nu et A-menneske består af. Så opfylder jeg næææsten alle kravene


Hvem er jeres tætteste veninder, bare nævn 5?





Er det sikkert, at I skal afsted til USA næste år, hvis ja, hvilken by?
Ja det er sikkert, men vi er ikke nået der til endnu hvor vi skal skrive et student letter, derfor ved vi ikke hvor vi skal bosætte os endnu :-)


Hvad bruger i til hverdag af makeup?
Foundation, mascara og rose


Yndlings mascara?(VIL SÅ GERNE VIDE)
Har ikke lige noget billed, og kan ikke huske hvad den hedder, men vil gerne lave et indlæg, nu når du "virkelig" gerne vil vide det, hvis det lyster? :-)


Top 5 yndlings blogger?
l0ve.blogg.no - auroramohn.blogg.no - matholck.blogg.no - krisssy.blogg.no - wossa.blogg.no :))))

Hvad snakker du mest om med dine veninder? 
Det må nok være, tøj, makeup, drenge, DRAMA og mere drama - ja det piger snakker om 


Så er jeg kommet hjem fra København - billederne derfra kommer i morgen, og skal nok fortælle det hele i morgen :-))) 

1 kommentar: