mandag den 5. august 2013

Bytur blev til Skovtur

I dag mødtes jeg med Oda, som jeg ikke har set i omkring 5 uger(!!!), så det var ubeskrivelig godt at se hende igen! Vi har det så godt når vi er sammen:-)) Efter lidt tid besluttede vi os for en lille by tur, har jo ikke været i gode gamle silkeborg længe! Vi endte på Jensens bøfhus og spiste en god frokost. Så gik vi hen for at købe is, og endte til sidst i skoven, hvor vi satte os ved vandet og spiste dem:-)


 da vi ville tage lidt grimme selvudløsnings pics (ála dobbelthage, hop billeder og så videre) kom en pige forbi. På billedet ser i oda opdager det, mens jeg stadig ikke forstår en dyt af det hele og bare hopper videre. Hun var heldigvis rigtig flink, og stoppede og spurgte om hun skulle tage et billed af os, hahaha:-)
♥ 

10 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Så dejligt, at du blogger igen :D

    SvarSlet
  2. Årh hvor ser det hyggeligt ud! :)

    Kig gerne forbi - lige nu har jeg en giveaway kørende :)
    http://miaekholm.blogspot.dk/2013/08/bloggens-3-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var os rigtig skønt!
      - vil jeg gøre:-)

      Slet
  3. Ih hvor hyggeligt! Og hvor er begge to virkelig smukke! :)

    Btw er det en super lækker blog du har dig, tænkte om du måske kunne tænke dig at 'følges'? Jeg følger i hvert fald dig, men du kan jo tage et kig forbi min blog, måske smide en kommentar og se om den er noget for dig :) ♥ knus Karoline http://hvidekanter.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! det dejligt at høre! Vil kigge forbi din blog :-)

      Slet
  4. Oda er virkelig noget af det smukkeste jeg nogensinde hat set! Woooooow

    SvarSlet
  5. Rigtig dejligt indlæg og billeder....)

    SvarSlet